Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta czy związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego, prosimy kierowac na adres mailowy: beata.jablonowska@tlen.pl lub adres pocztowy: 15-668 Białystok ul. Upalna 15 lok. 1.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, w jakim czasie reklamacja zostanie rozpatrzona.

Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń wynikających z Zamówienia przysługuje Klientowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.

 W celu zlozenia reklamacji postępowac nalezy zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz zakupu kopią (faktury/paragonu) .

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Macierzanka 

ul. Upalna 15 lok.1 

15-668 Bialystok

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar, prosze o wypełnienie oświadczenia i odeslanie go na nasz adres pocztowy wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Macierzanka 

ul. Upalna 15 lok.1 

15-668 Bialystok

 Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosze dołączyc także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl